.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تهدید شيرابه‌ صدها تن زباله بابل

نماينده مردم بابل در مجلس گفت: شيرابه‌ صدها تن زباله شهرستان بابل كه به انجيل سي حمل مي‌شود سلامت ساكنان بابلكنار را به شدت تهديد مي‌كند.

علي كريمي فيروزجايي اظهار داشت: به دليل ‌بي‌تدبيري دولت‌هاي گذشته روزانه صدها تن زباله شهرستان بابل به انجيل‌سي حمل مي‌شود كه علاوه بر اينكه شيرابه‌هاي زباله سلامت اهالي منطقه بابلكنار را به شدت تهديد كرده مواهب بكر و طبيعي اين منطقه را در معرض نابودي قرار داده است.

وي افزود: بخش بابل‌كنار يكي از بخش‌هاي توريستي با جاذبه‌هاي گردشگري و مواهب طبيعي شهرستان بابل است كه در دولت‌هاي نهم و دهم به دليل توجه به زيرساخت‌هاي گردشگري و توريستي، طبيعت جنگلي بابلكنار به عنوان منطقه نمونه گردشگري در حال حاضر نقش بسزايي در توسعه اقتصادي شهرستان بابل ايفا مي‌كند.

كريمي تصريح كرد: توجه به زيرساخت‌هاي جاده‌اي و تأمين آب شرب با توجه به محل دفن زباله در انجيل‌سي از برنامه‌هاي اساسي دولت عدالت‌محور است كه درحال حاضر از زيرساخت‌هاي جاده‌اي تعريض جاده گنج افروز با يك‌ميليارد و500 ميليون تومان اعتبار در دست اجرا است.

وي افزود: تأمين آب شرب منطقه بابل‌كنار به دليل نزديكي به سد البرز و استفاده از آب اين سد از ديگر برنامه‌هاي دولت خدمتگزار در اين بخش است كه درصدد هستيم با همكاري شورا و دهياران بخش بابلكنار اين امر را محقق كنيم.

كريمي با تقدير از شهرداري و شوراي شهر مرزيكلا بيان داشت: شهر مرزيكلا به دليل مركزيت بخش بابلكنار نقش مهمي در براي توسعه و رفع مشكلات اين بخش داشته است و در حال حاضر شهردار جوان مرزيكلا به دليل تسلط خوبي كه بر انجام كارها دارد با همكاري شوراي شهر مرزيكلا بسياري از مشكلات اين شهر و بخش را رفع كرده است.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با اشاره به اينكه سال گذشته براي رفع مشكلات بخش بابلكنار از سوي سازمان دهياري‌ها و شهرداري‌هاي كشور كمك‌هاي خوبي به شهرداري و شوراي شهر مرزيكلا كرده است، افزود: در سال جاري نيز با پيگيري از سازمان شهرداري‌هاي كشور درصدد هستيم اعتبار و بودجه خوبي براي انجام زيرساخت‌هاي جاده‌اي و فعاليت‌هاي عمراني به شهرداري مرزيكلا تخصيص دهيم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.